A Garanciális ügyintézés menete

 

 

Szoftverek esetén:

Szoftver termékek szellemi terméknek minősülnek ezért a Szerzői Jog védelme alatt állnak, így a 72 órás szabály nem vonatkozik rájuk!

 

Vásárláskor a helyszínen kérjük ellenőrizze a termékben található lemez és/vagy kód meglétét. Amennyiben a termék hiányos vagy minősége kifogásolható az eladónak jegyzőkönyvet kell készíteni és ki kell cserélnie a terméket.

 

Ha ezt elmulasztja, a későbbiekben a termék bevizsgálására van lehetősége, ha az megfelel az alábbi feltételeknek:

- nincs a terméken mechanikai sérülés, ázás, nem rendeltetésszerű használatból adódó nyomok, sérülések

- termékkódot/letöltőkódot tartalmazó kódkártya megléte

- kézikönyv megléte

- vásárlást igazoló blokk vagy számla vagy annak másolata, melyről egyértelműen kiderül a vásárlás dátuma.

 

Amennyiben a hibás termék a bevizsgálási feltételeknek megfelel, akkor:

EA (Electronic Arts) Szoftverek esetében:

https://help.ea.com/hu

• Hívja fel az EA terméktámogató vonalát mely a +36 1 505 95 50-es számon elérhető, munkanapokon 9-17 óra között és az ott elmondottak szerint kell eljárni.

Microsoft  Szoftverek esetében:

• Hívja fel a Microsoft terméktámogató vonalát mely a +36 1  267 4636-es számon elérhető, és az ott elmondottak szerint kell eljárni.

Sony esetében:

Vevőszolgálat:

Telefon: +36 1 677 7317 (Hétfőtől-péntekig, 09:00-17:00 között)

E-mail: support@hu.playstation.com

Egyéb (Activison Blizard, 505 Games stb.) Szoftverek esetében :

• A terméket vissza kell vinni a vásárlás helyszínére és kérni a termék bevizsgálását. A kereskedő jegyzőkönyvet állít, ki melyen szerepel a termék pontos megnevezése, vevő panasza, az átvétel dátuma. A bevizsgálás időtartama maximum 15 munkanap.  Amennyiben jogos a fogyasztói kifogás a terméket a kereskedő cseréli vagy jóváírja.

Telefon: +36 (1) 422 13 88,

Email: bevizsgalas@magnew.hu

 

 

Gépek esetén:

 

SONY

Vevőszolgálat:

Telefon: +36 1 677 7317 (Hétfőtől-péntekig, 09:00-17:00 között)

E-mail: support@hu.playstation.com

72 órás csere:

A törvényeink szerint a vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott terméket a kereskedőnek kötelessége kicserélnie.

A cserét azonban meg kell előznie egy minimális technikai ellenőrzésnek:

- a készülék nem lehet törött, beázott, agyonhasznált ( 3 napos újszerű készülék! )

- a készülék garanciális lezáró matricái nem lehetnek sérültek ( ez csak PS készülékeken van, tartozékokon nincs )

- a bejelentett hibát – ha lehetséges – ellenőrizni kell

Ha komplett készülék csere történik ( pl.: PS4 dobozos készülék ), akkor a készülék összes tartozékát ( doboz, kábelek, kontrollerek, játékok és egyéb kiegészítők ) vissza kell kérni, csak ezek teljes megléte esetén adható ki a csere készülék.

A cseréről fel kell venni egy jegyzőkönyvet, amelyben minimum szerepelnie kell a készülék típusának/gyári számának, a hiba leírásának, az ügyfél nevének, telefonszámának, a vásárlás és a csere dátumának, valamint csatolni kell az eredeti számla másolatát.

Az így kicserélt készüléket a fenti jegyzőkönyvvel együtt vissza kell juttatni a nagykereskedésnek.

A nagykereskedés vagy az olyan partner, aki közvetlenül vásárol a Sony-tól, a 72 órás készülékeket a mellékelt 72 órás lejelentőlap.xls kitöltésével és ennek email-en történő elküldésével jelzi a Sony felé, hogy visszárus készülékei vannak. A készülékek elszállítását a Sony által megbízott szerviz vagy futárszolgálat fogja intézni. Az email-t a következő címre kérjük elküldeni: Zsuzsanna.Pasztor@eu.sony.com

 

Garanciális időben visszahozott készülékek:

Ha az ügyfél garanciális időben ( de a vásárlástól számított 3 munkanapon túl ) viszi vissza a készüléket/tartozékot a boltba, akkor a hibás készüléket egy pontos hibaleírást tartalmazó jegyzőkönyvvel kell átvenni az ügyféltől – olyannal, mint a 72 órás esetben említett jegyzőkönyv. Itt is mellékelni kell a számla másolatát.

 

Láthatóan fizikai sérült, beázott, illetéktelenül szétszedett, sérült garanciamatricás készülékek esetén azonnal tájékoztatni kell az ügyfelet, hogy a javítást garanciálisként nem, csak fizető javításként lehet kezelni - de ezen jól látható hibák nélkül is tájékoztatni kell az ügyfelet arról, hogy a javítás során észlelt garanciát kizáró okok esetén a készüléket csak fizető javításként lehet kezelni.

 

Az átvett készülékről értesíteni kell a Hireltech Kft-t az alábbi elérhetőségek egyikén:

szerviz@hireltech.hu, hireltec@t-online.hu,

+36 (70) 6384 536, +36 (1) 324 8652

Mihálkovics utca 18, 1091 Budapest

A Hireltech Kft. gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról. Ha a szállítást futárszolgálattal oldják meg, akkor a készüléket gondosan be kell csomagolni, célszerű az eredeti csomagolást használni, ha rendelkezésre áll.

 

Microsoft

Az XBOX360 és XBOXONE konzol 3 napon belüli meghibásodása esetén a vásárló készülékének cseréjére jogosult abban az üzletben, ahol készülékét megvásárolta. Visszavétel feltétele a termék sértetlensége a vélelmezhető rendeltetésszerű használat a tartozékok, a géphez kapott szoftver(ek) hiánytalan megléte, kifogástalan állapota.

A három napon túl történt meghibásodás esetén a vásárló a vásárlástól számított egy éves időtartamon belül garanciális javításra jogosult.

 

Az ügyintézés menete a következő:

1. A vásárlónak kapcsolatba kell lépni a Support Csapattal (Ügyfélszolgálat) a konzol dobozán vagy dobozában található telefonszámon: 06-80-018590

2. A telefonos szakember meggyőződik róla, hogy a konzol javítására vagy cseréjére van szükség.

3. Eljuttatnak a vásárlóhoz egy „prepaid label”-t e-mailen vagy postán keresztül. A benne található adatokon (telefonszám, e-mail cím) keresztül a vásárló közvetlenül veszi fel a kapcsolatot egy futár céggel.

4. A futár kimegy a megbeszélt időben a megbeszélt helyre és begyűjti a konzolt. Elszállítja egy központi szervizbe.

5. A szerviz központban elvégzik a konzol javítását vagy cseréjét. Az eredeti garancia idő nem változik meg a konzol javítása vagy cseréje következtében!

6. A szerviz központ felveszi a kapcsolatot a futár céggel, aki időpontot és helyet egyeztet a vásárlóval, majd visszaviszik a javított vagy cserélt konzolt a vásárlóhoz.

 

 

Kiegészítők esetén

A 10.000.- Ft. fogyasztó ár alatti kiegészítők esetében nem kötelező a jótállás csak javítás kérhető a fogyasztó részéről.

 

 

Microsoft gyári kiegészítők:

Microsoft termékeire egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik.

 

Sony gyári kiegészítők:

Sony termékeire egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. (Nem feltétel a csomagolás megléte.)  Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik. Az eljárást minden esetben a fogyasztónak kell kezdeményezni.

 

Utángyártott kiegészítők:

Után gyártott termékekre egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik. Az eljárást minden esetben a fogyasztónak kell kezdeményezni.

 

MAGNEW KFT

H-1141 Budapest, Öv u. 39-41

Tel.: (+36 1) 422 1388, 89

Fax: (+36 1) 422 1391

Email: info@magnew.hu

 

A Garanciális ügyintézés menete:

 

 

Szoftverek esetén:

Szoftver termékek szellemi terméknek minősülnek ezért a Szerzői Jog védelme alatt állnak, így a 72 órás szabály nem vonatkozik rájuk!

 

Vásárláskor a helyszínen kérjük ellenőrizze a termékben található lemez és/vagy kód meglétét. Amennyiben a termék hiányos vagy minősége kifogásolható az eladónak jegyzőkönyvet kell készíteni és ki kell cserélnie a terméket.

 

Ha ezt elmulasztja, a későbbiekben a termék bevizsgálására van lehetősége, ha az megfelel az alábbi feltételeknek:

- nincs a terméken mechanikai sérülés, ázás, nem rendeltetésszerű használatból adódó nyomok, sérülések

- termékkódot/letöltőkódot tartalmazó kódkártya megléte

- kézikönyv megléte

- vásárlást igazoló blokk vagy számla vagy annak másolata, melyről egyértelműen kiderül a vásárlás dátuma.

 

Amennyiben a hibás termék a bevizsgálási feltételeknek megfelel, akkor:

EA (Electronic Arts) Szoftverek esetében:

https://help.ea.com/hu

• Hívja fel az EA terméktámogató vonalát mely a +36-1-505-95-50-s számon elérhető, munkanapokon 9-17 óra között és az ott elmondottak szerint kell eljárni.

Microsoft  Szoftverek esetében:

• Hívja fel a Microsoft terméktámogató vonalát mely a +36 1/ 2674636-os számon elérhető, és az ott elmondottak szerint kell eljárni.

Sony esetében:

Vevőszolgálat:

Telefon: +36 1 677 7317 (Hétfőtől-péntekig, 09:00-17:00 között)

E-mail: support@hu.playstation.com

Egyéb (Activison Blizard, 505 Games stb.) Szoftverek esetében :

• A terméket vissza kell vinni a vásárlás helyszínére és kérni a termék bevizsgálását. A kereskedő jegyzőkönyvet állít, ki melyen szerepel a termék pontos megnevezése, vevő panasza, az átvétel dátuma. A bevizsgálás időtartama maximum 15 munkanap.  Amennyiben jogos a fogyasztói kifogás a terméket a kereskedő cseréli vagy jóváírja.

Telefon: +36 (1) 422 13 88,

Email: bevizsgalas@magnew.hu

 

 

Gépek esetén:

SONY

Vevőszolgálat:

Telefon: +36 1 677 7317 (Hétfőtől-péntekig, 09:00-17:00 között)

E-mail: support@hu.playstation.com

72 órás csere:

A törvényeink szerint a vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott terméket a kereskedőnek kötelessége kicserélnie.

A cserét azonban meg kell előznie egy minimális technikai ellenőrzésnek:

- a készülék nem lehet törött, beázott, agyonhasznált ( 3 napos újszerű készülék! )

- a készülék garanciális lezáró matricái nem lehetnek sérültek ( ez csak PS készülékeken van, tartozékokon nincs )

- a bejelentett hibát – ha lehetséges – ellenőrizni kell

Ha komplett készülék csere történik ( pl.: PS4 dobozos készülék ), akkor a készülék összes tartozékát ( doboz, kábelek, kontrollerek, játékok és egyéb kiegészítők ) vissza kell kérni, csak ezek teljes megléte esetén adható ki a csere készülék.

A cseréről fel kell venni egy jegyzőkönyvet, amelyben minimum szerepelnie kell a készülék típusának/gyári számának, a hiba leírásának, az ügyfél nevének, telefonszámának, a vásárlás és a csere dátumának, valamint csatolni kell az eredeti számla másolatát.

Az így kicserélt készüléket a fenti jegyzőkönyvvel együtt vissza kell juttatni a nagykereskedésnek.

A nagykereskedés vagy az olyan partner, aki közvetlenül vásárol a Sony-tól, a 72 órás készülékeket a mellékelt 72 órás lejelentőlap.xls kitöltésével és ennek email-en történő elküldésével jelzi a Sony felé, hogy visszárus készülékei vannak. A készülékek elszállítását a Sony által megbízott szerviz vagy futárszolgálat fogja intézni. Az email-t a következő címre kérjük elküldeni: Zsuzsanna.Pasztor@eu.sony.com

 

Garanciális időben visszahozott készülékek:

Ha az ügyfél garanciális időben ( de a vásárlástól számított 3 munkanapon túl ) viszi vissza a készüléket/tartozékot a boltba, akkor a hibás készüléket egy pontos hibaleírást tartalmazó jegyzőkönyvvel kell átvenni az ügyféltől – olyannal, mint a 72 órás esetben említett jegyzőkönyv. Itt is mellékelni kell a számla másolatát.

 

Láthatóan fizikai sérült, beázott, illetéktelenül szétszedett, sérült garanciamatricás készülékek esetén azonnal tájékoztatni kell az ügyfelet, hogy a javítást garanciálisként nem, csak fizető javításként lehet kezelni - de ezen jól látható hibák nélkül is tájékoztatni kell az ügyfelet arról, hogy a javítás során észlelt garanciát kizáró okok esetén a készüléket csak fizető javításként lehet kezelni.

 

Az átvett készülékről értesíteni kell a Hireltech Kft-t az alábbi elérhetőségek egyikén:

szerviz@hireltech.hu, hireltec@t-online.hu,

+36 (70) 6384 536, +36 (1) 324 8652

Mihálkovics utca 18, 1091 Budapest

A Hireltech Kft. gondoskodik a készülék el- és visszaszállításáról. Ha a szállítást futárszolgálattal oldják meg, akkor a készüléket gondosan be kell csomagolni, célszerű az eredeti csomagolást használni, ha rendelkezésre áll.

 

Microsoft

Az XBOX360 és XBOXONE konzol 3 napon belüli meghibásodása esetén a vásárló készülékének cseréjére jogosult abban az üzletben, ahol készülékét megvásárolta. Visszavétel feltétele a termék sértetlensége a vélelmezhető rendeltetésszerű használat a tartozékok, a géphez kapott szoftver(ek) hiánytalan megléte, kifogástalan állapota.

A három napon túl történt meghibásodás esetén a vásárló a vásárlástól számított egy éves időtartamon belül garanciális javításra jogosult.

 

Az ügyintézés menete a következő:

1. A vásárlónak kapcsolatba kell lépni a Support Csapattal (Ügyfélszolgálat) a konzol dobozán vagy dobozában található telefonszámon:+36 80 018590

2. A telefonos szakember meggyőződik róla, hogy a konzol javítására vagy cseréjére van szükség.

3. Eljuttatnak a vásárlóhoz egy „prepaid label”-t e-mailen vagy postán keresztül. A benne található adatokon (telefonszám, e-mail cím) keresztül a vásárló közvetlenül veszi fel a kapcsolatot egy futár céggel.

4. A futár kimegy a megbeszélt időben a megbeszélt helyre és begyűjti a konzolt. Elszállítja egy központi szervizbe.

5. A szerviz központban elvégzik a konzol javítását vagy cseréjét. Az eredeti garancia idő nem változik meg a konzol javítása vagy cseréje következtében!

6. A szerviz központ felveszi a kapcsolatot a futár céggel, aki időpontot és helyet egyeztet a vásárlóval, majd visszaviszik a javított vagy cserélt konzolt a vásárlóhoz.

 

Kiegészítők esetén

A 10.000.- Ft. fogyasztó ár alatti kiegészítők esetében nem kötelező a jótállás csak javítás kérhető a fogyasztó részéről.

 

Microsoft gyári kiegészítők:

Microsoft termékeire egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik.

 

Sony gyári kiegészítők:

Sony termékeire egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. (Nem feltétel a csomagolás megléte.)  Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik. Az eljárást minden esetben a fogyasztónak kell kezdeményezni.

 

Utángyártott kiegészítők:

Után gyártott termékekre egy éves jótállást biztosít, melyet a vásárlást igazoló blokk ellenében a vásárlás helyén lehet érvényesíteni. („blokk garancia”) A termék visszavételének feltételei a vásárlást igazoló blokk és a vélelmezhető rendeltetésszerű használat. (Nem feltétel a csomagolás megléte.) A termékeket bevizsgálásra kell átvenni. Az esetleges törések, repedések az áru megvásárlását bizonyító dokumentum hiánya az egy éves időtartam lejárta a visszavételt kizáró okok, ebben az esetben a kereskedőnek meg kell tagadni a termék visszavételét, cseréjét. Ilyen esetből adódó garanciális igény érvényesíttetési érdekkülönbözet esetén, a vitás esemény elbírálása a Fogyasztó Védelmi Főfelügyelet hatáskörébe tartozik. Az eljárást minden esetben a fogyasztónak kell kezdeményezni.